کاربردهای پخش عمده چسب آکواریوم
کاربردهای پخش عمده چسب آکواریوم

خرید چسب آکواریوم نسوز

خرید چسب آکواریوم نسوز که این روزها زبانزد عموم مردم نیز شده است و بسیار محبوب میباشد.

چسب آکواریوم نسوز در بازار به نام چسب سیلیکون نسوز شناخته شده است و بسیار در گوگل سرچ بالایی دارد.

یکی از پر کاربرد ترین چسب های امروز که بسیار فروش بالایی دارد چسب آکواریوم نسوز میباشد.

این چسب ها  به یک نام دیگر هم در بازار شناخته میشوند به این چسب ها چسب واشر ساز هم گفته میشود که بیشتر به این چسب میگوند چسب واشر ساز این محصول یعنی چسب آکواریوم نسوز یا چسب سیلیکون نسوز یک محصول تک جزئی میباشد با طرفداران بسیار زیاد.

اما سوالی که برای خریداران و مشتریان عزیز پیش می آید این میباشد که به چه دلیل این چسب انقدر طرفدارا دارد؟

اگر به مزیت های فراوان این چسب اهمیت ندهیم و مزیت های آن را نادیده بگیریم.

قیمت فوق العاده ارزان این محصول مشتریان عزیز را جذب خود کرده است چسب آکواریوم نسوز بسیار محصول ارزان و مقرون به صرفه میباشد البته در مقابل درزگیر های لاستیکی این محصول ارزان میباشد.

این چسب بسیار مناسب در برابر رطوبت و دمای محیط هستند ، میتوانید با کمک این محصول یک درزگیر لاستکی دائمی داشته باشید

این محصول انعطاف پذیری بسیار زیادی دارد و تحت هیچ شرایطی خاصیت ارتجاعی خود را از دست نمیدهد.

مجموعه بچسب انواع مختلفی از چسب های آکواریوم را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد و نمایندگی برند های معتبر شناخته شده ای را دارد.

چسب های آکواریوم نسوز رنگ های قرمز دارند و رنگ های دیگری از این محصول تولید نمیشود.

چسب های آکواریوم موجود در بازار همانطور که میدانید در رنگ های مختلفی تولید میشود که هر کدام ازاین رنگ ها مناسب برای فعالیتی هستند اما چسب آکواریوم نسوز فقط رنگ قرمز تولید میشود و کارربرد آن یک مورد است.

همانطور که میدانید به طور کلی چسب های آکواریوم مناسب برای آب بندی و درزگیری مناسب هستند به همین دلیل است که این چسب ها نیاز به خشک شدن با زمان زیاد دارند و تا به طور کامل خشک شود و دچار ترک خوردگی نشود.

اما همانطورکه میدانید چسبیدن و خشک شدن چسب های آکواریوم بستگی به ضخات چسب استفاده شده دارد یعنی اگر ضخامت چسب استفاده شده کم باشد نیازی به زمان زیادی ندارد اما اگر عمق آ زیاد باشد باید زمان طولانی را صرف خشک شدن این چسب ها استفاده کنید.

خرید چسب آکواریوم در بازار امروز بسیار کار آسانی شده است و انتخاب چسب ساده میباشد چرا که تولید کنندگان چسب آکواریوم بسیار زیاد شده است.

و عموم مردم میتوانند ازاین چسب استفاده کنند اما چسب آکواریوم نسوز برند های کمتری در بازار دارد و تنوع برند ندارد.

یکی دیگر از کاربرد هایی که چسب های آکواریوم دارد قابلیت بدون بو، بودن آن میباشد.

چسب های سیلیکون نسوز با خواص ویژه ای که دارد با تکنولوژی پایه شیمیایی اکسیم ساخته شده اند که باعث شده است این چسب بی بو باشد.

خرید_چسب_آکواریوم_نسوز

اطلاعات بیشتر…

چسب آکواریوم نسوز چیست؟

سوالی که برای عموم افراد پیش می آید این میباشد که چسب های آکواریوم نسوز چه نوع چسبی میباشد و مناسب برای چه کاری است یا به طور کل کاربرد این نوع چسب چه میباشد؟

چسب آکواریوم نسوز بسیار مقاومت بالایی در برابر آتش دارد ، این محصول در برابر تنش ها و فشار زیاد بیشترین مقاومت را دارد و تحت هیچ شرایطی خاصیت چسبندگی و ارتجاعی خود را از دست نمیدهد.

چسب های آکواریوم نسوز میتواند حرارت های بسیار بالا یعنی تا 300 درجه سانتی گراد را به راحتی تحمل کند.

چسب های آکواریوم نسوز به دلیل تولید متفاوتی که دارد میتواند به راحتی در مقابل نفت ، روغن ، و محصولات دیگر پتروشیمی  مقاوم باشد و دوام بالایی داشته باشد.

هچنین این چسب درمصارف صنعتی بسیار کاربرد بالایی دارد و در فعالیت و صنایع ای مانند اتومبیل سازی ، صنایع تولیدی هود و اجاق گاز مورد استفاده قرار میگیرد.

چسب های آکواریوم در تمامی فعالیت هایی که با حرارت و فشار بالا در ارتباط هستند  کاربرد بالایی دارد.

این محصول در مجموعه بچسب بسیار فروش بالایی کسب کرده است.

این محصول برای کسانی که در صنایع صعتی فعالیت میکنند بسیار پر کاربرد میباشد.

چسب های سیلیکون گونه ای از چسب های شیمیایی هستند که به روش پلیمری و از ترکیب مواد آلی ساخته میشود.

این چسب ها از دو عنصر اکسیژن و سیلیکون تشکیل شده است که باعث شده است در مقابل تغییرات دمایی و نفوذ رطوبت بیشترین مقاومت را داشته باشند.

همانطور که میدانید به چسب های سیلیکونی چسب های درز بندی هم گفته میود در بالاتر هم توضیحاتی داده ایم که چسب های سیلیکون به طور کلی بر یک پایه یعنی آب بندی و پر کردن حفره های میان دو سطوح کاربرد دارند.

چسب های آکواریوم نسوز از قدرت کشسانی بسیار بالایی برخوردار میباشد به دلیل دو عنصر یعنی اکسیژن و سیلیکون که در این چسب به کار رفته است باعث این کشسانی و قدرت بالا در چسبندگی شده است.

چب های سیلیکون مانند چسب های آکوایوم میباشد یعنی فرم ژله مانندی دارد و تفاوتی که با چسب های آکواریوم دارند بی بو بودن آن ها است و یکی از ویژگی های مهم این نوع چسب ها ساختار متفاوت این چسب است که از ترکیبات پلیمری ساخته شده است .

وجود همین ترکیبات خاص باعث شده است این محصول در مقابل تغییرات دمایی بسیار زیاد مقاومت خود را حفظ کند.

و همانطور که در بالاتر اشاره شده خاصیت کشسانی بسیار زیادی داشته باشد.

این روز ها خرید چسب آکواریوم در بازار بسیار زیاد شده و طرفداران بسیاری نیز دارد چرا که این چسب ها به شدت کاربرد بالایی دارند.

و تمامی افراد میتوانند ازاین چسب استفاده نمایند. این محصول حتی در امور خانگی هم فعالیت بسیاری دارد.

و در صنایع مختلف هم که مناسب میباشد در چسب های آکواریوم ساده پر فروش ترین رنگ های آن سفید ، شفاف ، مشکی میباشد اما آکواریوم نسوز فقط به یک رنگ تولید میشود یعنی قرمز.

اما ناگفته نماند که چسب های آکواریوم نسوز هم مانند چسب های آکواریوم ساده گرم های مختلفی تولید میشود و عرضه بازار میشود.

ویژگی چسب آکواریوم نسوز

خرید چسب آکواریوم نسوز بسیار طرفداران زیادی دارد این چسب ها عایق بسیار خوبی هستند و نارسانا هستند ، همچنین در برابر اشعه ی فرابنفش مقاومت بسیاری نشان میدهد و به هیچ عنوان خاصیت چسبندگی و ارتجاعی خود را از دست نمیدهد.

همچنین این چسب به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی هم عمل میکند در برخی موارد هم از این چسب در مقابل آتش استفاده میکند چون طبق نامی که دارد کاملا نسوز میباشد.

چسب آکواریوم نسوز چسبندگی بسیار بالایی دارد که باعث شده است در مکان هایی مانند کاشی ، سرامیک ، استیل ، آلومینیوم و… استفاده مینمایند.

ااین محصول ضد آب بوده و در مقابل آب هم خاصیت خود را از دست نمیدهد، همانطور که میدانید چسب های آکواریوم ضد آب بسیار مناسب هستند در مناطقی که قارچ رشد میکند چون این محصول کاملا ضد قارچ  و ضد کپک میباشد و از رشد قرچ جلوگیری مینماید.

در هر دمایی قابل استفاده میباشد زیرا در مقابل رطوبت و آب بسیار مقاوم میباشد یکی دیگر از ویژگی های این محصول که بسیار مهم است این میباشد که این محصول در برابر محصولات شیمایی بی اثر میباشند و خاصیت خود را ار دست نمیدهد.

این چسب ها دردمای 75 درجه سانتی گراد تا بیشتر از 300 درجه دوام خود را حفظ میکند .

ایین چسب بسیار کاربرد در تمامی صنایع را نیز دارد همانطور که در بالاتر توضیحاتی از قبیل کاربرد های آن داده ایم.

در امور خانگی بسیار مناسب هستند برای درزگیری سرویس بهداشتی و حمام ، اطراف سینک های ظرفشویی ، همچنین برای بازسازی خانه بسیار چسب مناسبی در استفاده از سرامیک ، کاشی و… کاربرد بالایی نیز دارد.

در هنگام ساخت شیشه های دوجداره برای وصل کردن دو شیشه به هم بسیار کاربرد بالایی دارند.

همچنین بسیار مناسب برای پر کردن لایه ها و آب بندی چند لایه میباشد .

این چسب در میان مردم به کشسانی بالا بسیار معروف میباشد.

خرید_چسب_آکواریوم_نسوز

نوع خرید چسب آکواریوم نسوز

چسب های آکواریوم به طور کلی به دو نوع چسب دسته بندی و تقسیم میشوند که تفاوت هایی نیز دارند.

چسب های آکواریوم نسوز هم مانند چسب های آکواریوم ساده به دو دسته ی خنثی و استوکسی تقسیم میشوند که در این مقاله با تفاوت های این دو نوع آشنا میشویم.

چسب آکواریوم استوکسی به طور کل بوی تند و تیز تری نسبت به چسب آکواریوم دیگر دارند و این بوی تند در هنگام خشک شدن خیلی بیشتر میشود زیرا ماده اسید استیک شروع به آزاد شدن میکند.

اما چسب آکواریوم خنثی نسبت به چسب آکواریوم استوکسی بوی کمتری از خود تولید مینماید و بسیار کاربرد بیشتری دارد در تمامی موارد میتوانید از این نوع استفاده کنید.

زیرا این نوع چسب آکواریوم با جیوه واکنش نشان نمیدهد و نتیجه  کار را خراب نمیکند.

همچنین یکی دیگر از مزیت چسب آکواریوم خنثی در مقابل چسب آکواریوم استوکسی این میباشد که چسب خنثی از چسب استوکسی مقاومت بیشتری دارد و ماندگاری آن بسیار بالا تر میباشد.

به طور کلی سیلیکون ها یک نوع پلیمر مصنوعی هستند و چسب های آکواریوم هم بر پایه ی  سیلیکون میباشند.

همانطور که در بالاتر توضیحاتی از این قبیل داده یم که چسب های آکواریوم نسوز که در بازار به نام چسب های سیلیکون شناخته شده اند از دو عنصر اتم و اکسیژن ساخته شده اند که این امکان را به چسب ها داده است در مقابل حرارت بسیار دوام و مقاومت بالایی داشته باشند.

سیلیکون های نسوز در مواقعی همراه با کربن ، هیدروژن و عناصر دیگری ترکیب میشود.

اما به طور کلی سیلیکون نوعی ماده شیمیایی است که تعدادی اتم سیلیسم در آن به کار برده شده است.

اگر از اتم سیلیسم بخواهیم بگوییم و توضیحاتی بدهیم این نوع اتم یک پودر جامد میباشد که به رنگ سفید است و یکی از عناصر طبیعت محسوب میشود.

و چسب های سیلیکون دقیقا از این سه عنصر یعنی کربن ، هیدروژن ، سیلیسیوم ساخته شده است.

حتی ازاین چسب های آکواریوم نسوز به راحتی میتوان در صنایع دارویی و غذایی استفاده نمود زیرا به هیچ عنوان آسیب نمیرساند و دارای استاندارد لازم میباشد.

و در بالاتر هم به این نکته اشاره نمودیم که چسب های سیلیکون به عنوان یک الاستیک ائم مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد.

مواد بیس پلیمر ها از بر پایه سیستم استیک میباشد که مقاومت بالایی دارد.

چسبندگی به همه سطوح را دارد و خاصیت سبندگی خود را روی تمامی سطوح مخصوصا فلزی میتواند حفظ کند.

زمان خشک شدن این محصول که باید صرف آن کنیم بین 50 الی 30 دقیقه در دمای اتاق یعنی با دمای عادی میباشد.

در درمای رطوبت دار باید زمان بیشتری را صرف خشک شدن این محصول صرف کنیم.

بسیار مقاوم در برابر روغن ، نفت ، بنزین ، گازوئیل گریس و… هستند.

به هیچ حلالی نیاز ندارد و 100 درصد پلیمر و سیلیون میباشد.

اما نکته ی مهمی که در سیلیکون ها وجود دارد و شباهت همه ی آن ها را نشان میدهد این است که مهم نیست سیلیکون شما چه برند و چه عملکردی داشته باشد یا رنگ آن ها متفاوت باشید.

به طور کلی سیلیکون ها سه کاربرد مشترک دارد:

یعنی پر کردن و آب بندی بین چند لایه و سطوح .

ایجاد یک مانع برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و خواص فیزیکی و چسبندگی به آن.

آب بندی درز ها و طول عمر و حفظ شرایط محیطی.

سیلیکون نسوز یکی از پر مصرف ترین چسب ها در بازار امروزه میباشد که طرفداران بسیاری را پیدا کرده است.

خرید_چسب_آکواریوم_نسوز

سفارش محول

همانطور که در بالاتر در رابطه با قیمت این چسب توضیحاتی داده ایم که این محصول نسبت به چسب های آکواریوم یگر بسیار مقرون به صرفه تر میباشد.

این چسب با خواص ویژه ای که دارد توانسته سرچ بالایی را در گوگل داشته باشد چرا که کاربرد این محصول به قدری زیاد میباشد که نیمی از مردم در رابطه با کاربرد این چسب اطلاعی ندارند.

این چسب برای چسباندن انواع قطعات هم بسیار مناسب میباشد مثل چسباندن شیشه و…

البته برای استفاده از چسباندن شیشه یا قطعات باید از چسب های آکواریوم ساده استفاده نمود.

از چسب آکواریوم نسوز برای مکان هایی استفاده مینمایند که در معرض آتش سوزی میباشند.

مواد به کار رفته شده در سیلیکون نسوز اصلا مواد مضری نمیباشد و بسیار مواد مفیدی است همانطور که در بالاتر توضیح داده ایم این مواد از طبیعت به دست می آید یعنی پلیمرهای مختلف.

این مواد خواص مخصوصی دارد که در داهای مختلف با شرایط وقف میشود.

این پلیمر ها به سیلیکون امکان میدهد تا در محیط هایی که دارای رطوبت هستند و نور خیلی مستقیمی دارند بسیار مقاومت خوبی داشته باشد و خاصیت لاستیکی خود را حفظ کند.

به طور کلی خود پلیمر ها به دو دسته تقسیم میشود:

پلیمر های دیمتیل و پلیمرهای فنیل که البته بیشترین پلیمر استفاده شده در بازار امروزه پلیمر دیمتیل میباشد.

پلیمر فنیل برای تولید برخی از پلیمر های ویژه و خاص استفاده میشود زیرا این نوع پلیمر اگر در سیلیکون ها استفاده شود در هر دمایی قابل مصرف نمیباشد.

و فقط باید در دماهای پایین از آن استفاده نمود پس کاربرد چندانی ندارد و مقاومت بالایی هم ندارد.

این دسته از پلیمر ها در دمای بالا استحکام خود را از دست میدهد و باعث شکنندگی ، از دست دادن خاصین کشسانی و ارتجاعی خود میشود.

خرید_چسب_آکواریوم_نسوز

خواص سیلیکون ها

به طور کلی میتوان گفت که سیلیکون ها یا چسب های آکواریوم بسیار چسبندگی خوبی دارند و به دلیل کاربرد بالایی که در تمامی فعالیت ها دارند بسیار طرفداران به دست آورده اند.

یکی دیگر از بهترین خواص سیلیکون ها مقاومت بسیار خوب آن ها در برابر شرایط جوی و دماهای مختلف میباشد.

همچنین برای استفاده در قالب ها سیلیکون یا چسب آکواریوم از بهترین گزینه ها میباشد. بهترین رهاساز قالبی سیلیکون ها هستند.

برای رنگ آمیزی سیلیکون ها هم گزینه خوبی هستند.

یکی دیگر از خواص چسب آکواریوم یا سیلیکون ها مقاومت آن در برابر اشعه ی یو وی و نور فرابنفش میباشد.

و ضد آب بودن این محصول که بسیار نکته ی خوبی میباشد حتی اگر به مدت 10 سال به طور مداوم آب روی آن باشد و با آب برخورد داشته باشد خاصیت خود را از دست نمیدهد و چسبندگی خود را حفظ میکند.

هچنین سیلیکون ها از رشد قارچ و کپک جلوگیری میکند.

اما باید در نظر داشته باشید که با مواد شوینده های قوی خاصیت خود را از دست میدهد.

این چسب ها در ظرف های تیوپی و پمادی هم به فروش میرسید ، خرید چسب آکواریوم در تمامی گرم ها و نوع های مختلف از مجموعه بچسب امکان پذیر میباشد.

چسب های آکواریوم یا سیلیکون گونه ای از چسب های مایع میباشند که بیشترین کاربرد آن در درزگیری و آب بندی میباشد.

به دلیل ساختار پلیمر در این محصول مقاومت بالایی در نفوذ آب و رطوبت دارد.

در گذشته از خرید چسب آکواریوم فقط در ساختن شیشه های آکواریوم استفاده میکردند اما با گذشت زمان و پیشرفت در صنعت تولید چسب آکواریوم توانسته اند برای فعالیت های مختلف چسب های آکواریوم را تولید نمایند.

به دلیل همین کاربرد که فقط مناسب برای شیشه های آکواریوم بوده نام آن را چسب آکواریوم نامیدند.

بنابراین در گذر زمان نام آن از چسب های آکواریوم به چسب های سیلیکون نیز تغییر نموده است.

و تفاوت خاصی بین این دو وجود ندارد فقط نام هایشان تغییر کرده است.

با پیشرفت در صنعت تولید چسب امروزه چسب های آکواریوم در زمینه هایی مانند چسباندن شیشه ها ، استفاده از چوب و ام دی اف ، استفاده در بدنه اتومبیل ، برای بازسازی خانه ها هم مورد استفاده قرار میگیرد در کاشی ها ، سرامیک ها ، نماهای بیرونی و… کاربرد بسیاری دارد.

نحوه استفاده از چسب آکواریوم نسوز

برای استفاده از چسب های آکواریوم نسوز نیاز به دستگاه یا گان مخصوص داریم یا به اصطلاح همان تفنگ مخصوص چسب آکواریوم.

گان های چسب آکواریوم به دو دسته تقسیم میشوند : گان های پلاستیکی و گان های فلزی

تفاوت های چندان زیادی ندارند

گان فلزی جنس محکم و فلزی دارد و بسیار با دوام میباشد

قابل استفاده برای تمامی چسب های آکواریوم و سیلیکون ها .

به طور یکنواخت چسب را روی سطح پخش میکند و قابل شست شو میباشد.

گان ها یکی ابزار مهم در صنعت چسب آکواریوم میباشد یک دستگاه با کیفیت میباشد که دارای شاسی ضامن دار است و کمک میکند استفاده از چسب های آکواریوم بسیار آسان شود.

نوع دیگر این گان ها ، گان پلاستیکی میباشد :

از نظر قیمت مقرون به صرفه تر از گان فلزی میباشد جنس بدنه آن از پلاستیک میباشد.

بسیار انعطاف پذیر میباشد .

ساخت کشورترکیه میباشد همچنین وزن های مختلف چسب های آکواریوم را میتوان به راحتی داخل این گان ها قرار داد.

شما عزیزان برای استفاده راحت ازاین محصولات به ابزار دستی نیاز دارید که گان های مختلف برای تزریق چسب آکواریوم یکی از بهترین گزینه ها میباشد.

در غیر این صورت باید به سختی با کمک یک کاتر لوله ی چسب آکواریوم را برش بدهید و با استفاده از چوب فشار را به پشت چسب آکواریوم وارد نمایید تا چسب تزریق شود.

استفاده از گان های فلزی و پلاستیکی الزامی نمیباشد و میتوانید با کمک چوب هم چسب آکواریوم را تزریق نمایید.

اما صرفا برای راحتی کار و دریافت نتیجه بهتر و تمیزی کار بهتر است از گان ها استفاده نمایید.

برای اطلاع از قیمت چسب های آکواریوم با برند مورد نظرتان و همچنین قیمت مقرون به صرفه با   مجموعه بچسب تماس حاصل فرمایید.


تماس با ما

خیر نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *