قیمت خمیر درزگیری و بندکشی

یکی از مهم ترین بخش های هر خرید و فروش قیمت اجناس می باشد. در این مقاله سعی بر این داریم تا قیمت خمیر درزگیری و بندکشی را با یک دیگر بررسی کنیم و خواهیم دید که چه عواملی در قیمت تاثیرگذار می باشد.

اول از همه به این موضوع می پردازیم که خمیر درزگیری چیست و کاربرد آن در چه می باشد. خمیر درزگیری و بندکشی یک خمیر شیری رنگی است که برای ترمیم و آب بندی حتی بدون هیچ تخریب و آسیبی استفاده می شود. از این محص

ول می توانید در سطوحی مانند سنگ، کاشی، سرامیک، شیشه، اطراف سینک و در محل هایی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، پشت بام، استخر، سونا و جکوزی، تراس، برای پر کردن اطراف لوله های آب و …

تمامی مکان هایی که بندکشی آن ها تخریب شده است و به دلیل رطوبت از بین رفته است می توانید از خمیر درزگیری و بندکشی استفاده کنید که کاملا ضد آب نیز می باشد.

این خمیر از رزین های اکریلیک و با استفاده از به روزترین تکنولوژی دنیا تهیه می شود و به همین علت است که قابل نفوذ در تمامی بندها و درزها می باشد. این محصول از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است به صورتی که در تمامی سازه هایی مانند آهن، چوب، پلیکا و شیشه قابل استفاده است.

خمیر درزگیری و بندکشی

کاربرد خمیر درزگیری و بندکشی

اگر بخواهید از روش سنتی اقدام برای رفع نم دهی یا آب بندی کنید احتمالا هزینه و زمان زیادی را باید صرف کنید و با تخریب و بهم ریختگی بالایی همراه می باشد، همچنین این اقدام برای بازسازی لایه های ایزولاسیون نیز صدق می کند. اما تمامی این مراحل سخت و هزینه بر تنها با استفاده از خمیر درزگیری و بندکشی ویراک قابل حل می باشد و بدون هیچ تخریب و آشفتگی می توانید نسبت به آب بندی و ترمیم محل مورد نظر خود اقدام کنید.

از این رو این محصول استثنایی قابل استفاده در سطوحی مانند پشت بام، استخر، اطراف سینک، سونا و جکوزی و … می باشد و نسبت به ترمیم کاشی یا سرامیک آسیب دیده یا بندکشی و پر کردن منافذ اقدام نمایید.

ازین رو برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک و حتی سنگ نیز مورد استفاده قرار میگیرد. برای اطلاع از قیمت خمیر درزگیری و بندکشی می توانید به قسمت فروشگاهی سایت مراجعه کنید یا با شماره تماس های موجود تماس حاصل فرمایید.

خمیر درزگیری و بندکشی

سفارش محصول

مزایای خمیر درزگیری و بندکشی

  • دارای مقاومت بالا نسب به آب و رطوبت
  • مقاومت در برابر فشارهای بالا
  • برقراری پیوندی محکم بین سنگ، سیمان و کاشی
  • دارای چسبندگی بالا با آهن، چوب
  • مقاوم در برابر اشعه UV
  • مقاومت بالا در برابر شوینده، اسید
  • حفظ رنگ و ظاهر در طولانی مدت
  • مقاوم به اشتعال و دمای مثبت 100
  • بدون عوارض زیستی و شیمیایی
  • بدون بو
  • آنتی باکتریال، ضد خزه، ضد جلبک
  • کارکردی آسان

چگونه خمیر درزگیری را مصرف کنیم؟

برای استفاده از خمیر درزگیری و بندکشی و آماده سازی آن در محل باید به نکاتی توجه فرمایید.

در ابتدا سطح مورد نظر خود را با برس های فلزی یا تیغ از هرگونه آلودگی مانند چربی، گرد و غبار و پوسیدگی پاک کنید و سپس با یک دستمال نم دار محل را تمیز و خشک کنید.

محتوایات داخل ظرف را با کاردک بهم زده تا یک دست و نرم شود.

برای درزگیری و ترمیم ترک هایی با ضخامت 5 میلیمتر با ریختن ژل داخل ظرف بین ترک های و بند های موجود و صاف کردن آن با کاردک یا نوک انگشتان این کار را به انجام برسانید. سپس می توانید بعد از گذشت یک الی دو ساعت تا خمیر خود را ببندد و شروع به سفت شدن کند، نقاطی را که در حین انجام کار آغشته به خمیر کردید را با تیغ یا دستمال پاکسازی کنید.

برای انجام این کار باید به موقع وارد کار شوید زیرا بعد از سفت شدن این مواد به سختی می توانید اضافات را پاک کنید.

اما برای ترمیم ترک های 2 الی 5 میلیمتر مرحله قبل را پیش برید اما بعد از گذشت 10 الی 20 دقیقه ممکن است که ترک های در سطح ایجاد شود که باید برای برطرف کردن آن ها دوباره از خمیر درزگیری و بندکشی استفاده کنید.

خمیر درزگیری و بندکشی

سفارش محصول

خیر نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید