فروش چسب نواری
فروش چسب نواری

انواع چسب نواری

چسب نواری یکی از محصولاتی می باشد که کمتر کسی با آن آشنایی دارد و به همین دلیلی فروش چسب نواری دارای وضعیت بسیار خوبی در اکثر فروشگاه ها می باشد؛ در این مقاله سعی بر این داریم تا شما را با انواع چسب نواری آشنا سازیم تا با اطلاعاتی بالا و کامل نسبت به انتخاب محصول نهایی خود اقدام کنید.

اول از همه باید گفت که چسب نواری تشکیل می شود از دو لایه؛ اولین لایه روکش یا حامل چسب می باشد که می تواند از جنس های مختلف پلاستیک،کاغذ، فویل و … استفاده شود و لایه دوم ماده چسبناکی که عامل اصلی چسباندنگی این محصول می باشد که البته باید گفت که می تواند از متریال های مختلفی تشکیل شده باشد.

اغلب شما دوستان با چسب نواری آشنایی بسیار کامل دارید و ممکن است بسیار با این محصول سر و کار داشته باشید، قطعا شما دوستان با دیدن اتیکت های فروش چسب نواری به دنبال یک برند خوب و مرغوب بوده اید زیرا چسب نواری یکی از پر استفاده ترین محصولات چسبی می باشد.

این چسب را تنها با یک فشار کوچک در محل مورد نظر می توانید بچسبانید و از کارایی آن استفاده لازم را بکنید؛ البته عده ای از چسب های نواری هستند که نیاز به حرارت برای چسبیده شدن دارند.

انواع چسب نواری

انواع چسب نواری

قطعا برای فروش چسب نواری باید تمامی انواع آن و برندهای مختلف را به عرضه بگذارید، از مهم ترین انواع چسب نواری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حساس به فشار: قطعا تمامی شما از این نوع چسب پر طرفدار استفاده کرده اید زیرا تنها نیاز به یک فشار کوچک در معمولی ترین شرایط و دمای اتاق نیاز دارد. چسبندگی بالایی در انواع مختلف سطوح دارند و تنها با یک فشار ساده این کار امکان پذیر می باشد.

این نوع از چسب نواری نیاز به هیچگونه حلال یا آب و دمای خاصی ندارد و بهترین دمای مورد نظر برای این نوع از چسب نواری بین 59 تا 95 درجه فارنهایت است و بالاتر از این دما ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد.

  • حساس به دما: یکی دیگر از انواع چسب نواری است که قطعا با این نوع نیز شما آشنایی دارید، به این منظور که برای استفاده از این نوع چسب نیاز به یک منبع دمایی دارید و با وارد کردن یک حرارت لازم این چسب کارایی لازم را به دست خواهد آورد ، میزان دمای مورد نیاز برای ان نوع 180 درجه فارنهایت است.

در بیشتر مواقع از این چسب در سطوحی استفاده می کنند که دارای خاصیت چسبندگی پایینی می باشد.


سفارش محصول

انواع برند چسب نواری

فروشگاه بچسب برای فروش چسب نواری بسیاری از برند های مختلف را برای شما دوستان در نظر گرفته است. انواع برند چسب نواری را شما می توانید در قسمت آنلاین فروشگاه بچسب تماشا کنید. البته در این قسمت به انواع برند چسب کریستال اشاره خواهیم کرد.

اول از همه باید گفت چسب کریستال دیگر اسمی از چسب نواری و همینطور چسب پهن می باشد. چسب نواری دارای انواع برند می باشد که هر کدام از آنها دارای تاریخچه ای از فروش می باشند.

برای مثال چسب نواری جانسون، 321، جکسون، نیتروترک، اطلس، دان، گوزن، رابو، مپل مکس، تیچ وان، فونیکس و ….

تمامی برندهای گفته شده قابل فروش در فروشگاه بچسب می باشند و از بهترین برندهای روز بازار می باشند.

برند 321، جکسون، جانسون و گوزن جزو قدیمی تر ها و ثابت شده های بازار فروش چسب نواری می باشد که شما عزیزان می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر از این برندها خرید خود را به ثبت برسانید.

خیر نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید